يكشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳,Oct 26 2014
پلیس +10 عمران و توسعه سان اپتیک گیف


سوژه ها و ایده های خود را جهت انتشار و پیگیری در داراب آنلاین ارسال فرمایید.
نام:
پست الکترونیک:
عنوان:
نظر شما:

کمیته شارژ پایین جنوب پرس

مراسم تودیع فرماندار دارابی آباده برگزار شد+تصاویر

تاریخ انتشار : ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲

مهندس عسکری دو مرتبه از سمت خود در طول این یک سال استعفا داد و توسط بنده و استانداری پذیرفته نشد اما سرانجام با آخرین استعفای ایشان بعلت ادامه تحصیل موافقت شد.

به گزارش داراب آنلاین به نقل از نوآک، عصر روز یک شنبه  مراسم تودیع و معارفه محمد جواد عسکری فرماندار شهرستان آباده با حضور مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری فارس در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان آباده برگزار شد.

نماینده منتخب مردم در خانه ملت نیز که برای بررسی وضعیت شهرستان به آباده آمده بود ، علت اصلی استعفای فرماندار آباده را ادامه تحصیل وی در مقطع دکتری برشمرد و گفت : مهندس عسکری دو مرتبه از سمت خود در طول این یک سال استعفا داد و توسط بنده و استانداری پذیرفته نشد اما سرانجام با آخرین استعفای ایشان بعلت ادامه تحصیل موافقت شد.

رحیم زارع ضمن اظهار ناراحتی از این موضوع گفت: ایشان را کسی از سمت خود برکنار نکرده است و استعفای وی پس از سه بار درخواست متوالی ایشان ، توسط استاندار فارس تایید شد.

زارع در ادامه سخنان خود ضمن آرزوی توفیق برای سرپرست فرمانداری ، اظهار داشت : وی سابقه پانزده ساله در مدیریت را داراست و همه ما بخوبی می دانیم که شهر آباده در حوزه صنعت،ورزش،اقتصاد و علی الخصوص اشتغال زایی به مدیری توانا همچون ایشان احتیاج دارد.

محمد جواد عسکری به علل استعفای خود اشاره کرد و گفت : بنده بعلت پذیرفته شدن در مقطع دکتری کشاورزی گرایش زراعت و بورسیه وزارت علوم مجبور به استعفا شدم . اولین استعفای خود را در تاریخ۱۲/۱۱/۱۳۹۱ تقدیم استانداری کردم اما پذیرفته نشد.۲۸/۱۲/۹۱ دومین استعفا تقدیم استاندار محترم نمودم اما دوباره تایید نشد و سرانجام در تاریخ ۱۱/۰۱/۱۳۹۲ با سومین استعفای من موافقت شد.

عسکری خاطرنشان کرد : هرجا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوان قدمی در توسعه شهرستان برداشت بی گمان تاثیر گذار خواهد بود.همه ما موظفیم در هر کجای این مرز و بوم که باشیم در راه توسعه و آبادانی خدمت کنیم .

 

 

 

 

 

   
"داراب آنلاین" نظراتی را كه حاوی توهین است، منتشر نمی كند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
 

نظرات شما

داربی
۱۳۹۲/۲/۹ ۹:۴۱

داراب به امثال عسکری ها نیاز دارد البته اگر زیرابش را نزنند.

کارشناس
۱۳۹۲/۲/۹ ۱۰:۵۲

مدیران موفق و کار آزموده ما باید در شهرستان های دیگر مشغول خدمت رسانی باشند و ما نظاره گر آبادانی آنجا باشیم این در حالی است که شهر خودمان از توسعه و پیشرفت محروم باشد.البنه اگر خدمت برای رضای خدا باشد جا و مکان نمی شناسد اما چه کار می توان انجام داد از قدیم گفته اند خلایق هر چه لایق .......

محمدی
۱۳۹۲/۲/۹ ۱۰:۵۳

من سایت آباده را خوندم کاش عملکردهای بسیار موثرش تو این یکسال هم چاپ می کردید تا همه بونن داراب چه نیروهای توانایی داره اما افسوس که....

صابری
۱۳۹۲/۲/۹ ۱۲:۰۴

ان شاءالله در آینده نه چندان دور شاهد خدمت رسانی این مدیر توانمند دارابی، برای داراب باشیم.

حسين
۱۳۹۲/۲/۹ ۱۲:۵۴

اگر بياد داراب خرابش ميكنند

میم
۱۳۹۲/۲/۹ ۱۴:۰۸

با سلام.بنده از یکی از پرسنل استانداری شنیدم که وی را سردار سازندگی مینامند.

شیدا
۱۳۹۲/۲/۱۰ ۰:۰۵

ای کاش گلایه های مردم شریف اباده را هم میشنیدیم

مهدی م
۱۳۹۲/۲/۱۰ ۸:۴۳

شیدای عزیز نظرات مردم آباده پیرامون مهندس عسکری در سایت نواک آمده میتونید بخونید !
ای بابا همینه که میگن ما دارابیا خود بدیم همینجا هم تنگ نظری الله اکبر!

ناشناس
۱۳۹۲/۲/۱۰ ۸:۴۹

حالا شما از کجا میدونی این شیدا دارابیه
آخه ما دارابی ها غریبه زیاد داریم

دوستت داریم فرماندار
۱۳۹۲/۲/۱۰ ۱۰:۵۴

ما هم فرماندار آباده ای داریم که شهر داراب رو مثل شهر خودش می دونه و دست کمی از آقای عسکری نداره جناب قاسمی بهترین فرماندار اخیر داراب هست که ما مردم دوسش داریم فقط امیدواریم که هرچه سریعتر با همت جناب قاسمی و نمانیده و کسانی که در استانداری هستند همت کنند و تملک سد رودبال داراب که حق این مردم هست به مردم داراب بدهند

وحيد
۱۳۹۲/۲/۱۰ ۱۸:۲۰

سلام به همه همشهريان خودم،من يه دانشجوي دارابي تودانشگاه آباده بودم،يكي از دوستان دانشجوي لرستاني يه مشكل حاد پيدا كرد،من توكل به خدا به موبايل مهندس زنگ زدم گوشيشو جواب داد خودم رومعرفي كردم مشكل دوستمو گفتم بنده خدا با كمال ادب واحترام مشكل دوستمو حل كرد.بعد فهميدم خيلي ازهمشهريان دارابي كه توي استان مشكل دارند به مهندس ميگن وتا اونجايي كه بتونه مشكل مردم راحل ميكنهعحالا كه مهندس استعفا داده ميخواستم ازطرف خودم ودوست لرستانيم به مهندس بگم:
هرکجا هستی باش‌،آسمانت‌آبی و تمام دلت از غصه دنیا خالی

....
۱۳۹۲/۲/۱۱ ۹:۲۹

رضانیا ۱۳۹۲٫۰۲٫۱۰ در ۷:۲۰ ب.ظ
مسئولیت پذیری فرماندار سابق الگوی همه مسئولین بود یاد ایشون بخیر یه بار تو یکی از ادارات مشکلی برام پیش اومد تا زنگ زدم به ایشون همه چهرشون عوض شد خود مدیر اومد کارمو راه انداخت واقعا شخص ارزشمندی برای آباده بودند

ناشناس
۱۳۹۲/۲/۱۱ ۹:۳۹

و این چنین تبلیغات انتخاباتی زودهنگام مجلس آغاز می شود

منتقد امروز
۱۳۹۲/۲/۱۱ ۱۱:۳۴

می دونید مشکل ما چیه ؟؟؟ یک نفر هم که پیدا می شه و کارنامه خوبی داره البته نه همه ما بعضی از ماها سعی میکنیم بدلیل اینکه منافع خودمون در خطره کارشو کمرنگ جلوه بدیم اما خب اشکال نداره باید مردم قضاوت کنن که مردم هم خوشبختانه خوب تشخیص می دهند.

llk
۱۳۹۲/۲/۱۱ ۱۱:۵۸

سلام لطفا نظرات مردم اباده را هم بپرسید ......

....
۱۳۹۲/۲/۱۱ ۱۵:۰۸

نمازی ۱۳۹۲٫۰۲٫۱۱ در ۱۱:۳۱ ق.ظ
نواک جان کاش با تفضیل بیشتری از زحمات مهندس عسکری برای شهرمون قدرشناسی میشد.انصافا ایشان برای آباده زحمات زیادی کشید وبه قول امام جمعه موقت که فرمود من از توانی که خداوند به مهندس برای پیگیری مشکلات مردم داده درتعجب هستم(نقل به معنی).همین که برخی از مدیران ادارات آباده متوجه شدند که ارباب مردم نیستند وخدمتگزار مردم هستند خودش ارزش زیادی دارد وبخش زیادی از کاغذ بازی ها راکم کرد.برای مهندس عسکری آرزوی سلامتی وعاقبت به خیری وبرای مهندس فتاحی سرپرست محترم فرمانداری آباده که درکمال اخلاص گفتند اگرمن بتونم کارهایی که مهندس عسکری شروع کردند راپیگیری کنم کلی کارانجام دادم آرزوی توفیق وبرای آباده ومردم شریفش سرافرازی آرزومندم


ناشناس
۱۳۹۲/۲/۱۱ ۱۶:۴۴

نه بابا ایشان باید کاندیدای ریاست جمهوری شود .
با عملکردشان در آباده ارسنجان آموزش و پرورش داراب حیف که ....

بی طرف
۱۳۹۲/۲/۱۱ ۱۶:۵۹

خدا را شکر آدم به اين زرنگي بايد بشه نماينده داراب اون دفعه که از رقابت با احمدي ..... انشاءالله که اينده کانديدا بشه و قضاوت با مردم

زیرک
۱۳۹۲/۲/۱۱ ۱۷:۵۱

وای مردم از خنده جدا شما فکر میکنید عسکری چند خرج کرده و این خبر رو زده تو سایت عجب داراب انلاینی هستی تو بالاخره باید همه چیز به هم بیاد دیگه

سردبیر
۱۳۹۲/۲/۱۱ ۲۰:۲۸

با سلام
جناب زیرک!!! برای نوع نگاه شما تنها می توان تاسف خورد.

جوان دارابی
۱۳۹۲/۲/۱۲ ۱۰:۴۷

وقتی کسی کارنامه بسیار درخشانی داشته باشد به شایسته سالاری توجه می کند ومدیرانی را انتخاب می کند که توان اجرایی بالایی داشته باشندو در این میان کسانی که شایسته نیستند و منافعشان در خطر است جز با بد گویی کاری از پیش نمی برند.اما مردم هستن که خوب تشخیص می دهند که چه کسی توان اجرایی بالاتری دارد و مدیر ارزشمند تری است .مهندس عسکری نه تنها چهره شناخته شده استانی است بلکه ایشان در سطح کشور نیز شناخته شده است.شنیده ام مهندس "ب" به ایشان گفته :من ذکر خیر شما و عملکرد درخشان شمارا زیاد شنیدهام.
امید که خدای متعال به ما دیدی بده که منصفانه قضاوت کنیم وبه خاطر منافع خودمون نباشه خدای نکرده

jojo
۱۳۹۲/۲/۱۲ ۱۹:۲۷

دلیلش واسه انصراف من رو قانع نکرد.ایشالا که همینطور باشه!!!

خان خوله
۱۳۹۲/۲/۱۳ ۱۱:۳۵

بسه ديگه بابا جمعش كنيد اين نظرات را شورش دراورديد خوب و بدش به نفع عسكري نيست ايشون ادم خوبيه با اين كارا خراب ميشه مثل قضيه شب نامه اي كه در اباده عليه ايشان پخش شد تحت عنوان انجمن دوستداران اباده

ناشناس
۱۳۹۲/۲/۱۴ ۰:۰۴

تا جایی که ما شنیدیم روز برکناری ایشون همه مسئولین اباده برای هم قیافه میاومدن که تونستن عسکری رو بردارن اخه نیست ایشون یک دسته گلم تو زمان فرمانداری ارسنجون به اب داده بود و استاندار وقت ایکی ثانیه برش داشت این دفعه هم همینطور شد....

مهران
۱۳۹۲/۲/۱۵ ۸:۳۲

هیچکس دفاع از جایگاه یک نهاد انقلابی که به مذاق استاندار قبل خوش نیامد را دسته گل به آب دادن تعبیر نکرد. سرنوشت احمدزاده هم که همه دیدن!!!

نکته گیر
۱۳۹۲/۲/۱۵ ۸:۴۱

1-در متن خبر نوشته شده تودیع و معارفه محمد جواد عسکری درصورتی که فقط مراسم تودیع ایشان بوده است و نه معارفه

اشکان
۱۳۹۲/۲/۱۵ ۱۷:۰۵

قبولی وادامه تحصیل مانعی برای ادامه ی مسئولیت نداردمدیرانی هستنددرشهرستان های فارس که ادامه تحصیل هم میدهندعزیزبرادرکارازجای دیگری خراب است برکناری ایشان به خاطرفعالیت های انتخاباتی برای آینده مجلس است استاندارباهوش وزیرک اورابرکنارکرداو به مجلس نخواهد رفت زیرامردم هرگزبه اورای نخواهندداد

الف
۱۳۹۲/۲/۱۵ ۱۸:۴۱

سایت نواک اباده:
بهترین فرماندار آباده بود امیدوارم هرجا که هست موفق و پیروز باشه برای مهندس فتاحی هم آرزوی توفیق روزافزون دارم...
2.مهندس عسگری اگرچه آباده ای نبودند اما بیش از آقایان آباده ای به آباده خدمت کردند بیگمان دیگر هیچ انسان بزرگواری نظیر ایشان به شهر نخواهد آمد امیدواریم هرجا که هستند در سایه ایزد منان موفق و پیروز باشند....

3.مسئولیت پذیری فرماندار سابق الگوی همه مسئولین بود یاد ایشون بخیر یه بار تو یکی از ادارات مشکلی برام پیش اومد تا زنگ زدم به ایشون همه چهرشون عوض شد خود مدیر اومد کارمو راه انداخت واقعا شخص ارزشمندی برای آباده بودند...

با سلام خدمت همشهریان عزیز گذشت زمان نشون میده چه نیروی توانمندی رو از دست دادیم!کسانی منتقد ایشون هستند که همیشه پرمدعا در عرصه مدیریت بودند اما توانی نداشتند وبه واسطه حضور در گروههایی همانند موتلفه و… ادعای پدرخواندگی مردم را داشتند اما برای عسکری کاروتوانایی وخدمتگذاری به مردم مهم بود...
برخی از نظرات مردم اباده درباره فرماندار سابقشون...و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم...متاسفم برای هممون که مسائل حاشیه ای جای مسائل اصلیمون رو گرفته...

بهرامي
۱۳۹۲/۲/۱۵ ۱۹:۵۴

اشكان جان دلبندم،تا جايي كه دررسانه‌ها آمد ومديركل سياسي استانداري در روز توديع مهندس عسكري گفت:ايشان براي ادامه تحصيل وبا توجه به مشغله هاي زياد فرمانداري سه بار استعفا داده‌اند وبار آخر وبه جهت اصرار ايشان استاندار محترم فارس با استعفاي ايشان موافقت كرده‌اند پس فرض بركناري ايشان فرضي‌است محال.درثاني برخي ازدانشگاه‌هاي دولتي درآيين نامه اموزشي دانشجويان دكتري تاكيد دارند كه دانشجوحداقل بايد 3 روز دربخش آموزشي وزير نظر اساتيد به فعاليت علمي بپردازندوطبيعي است كه يه فرماندار نميتونه 3روز درمحل كارش حاضرنباشه.

مراسم تودیع فرماندار دارابی آباده برگزار شد+تصاویر